fredag, augusti 19, 2011

Dagens löpsedlar…..

Det behöver man ju inte ens slå upp tidningen för att fatta…..Hon var väl tvungen för att få fokus från pappa kungen som springer på porrklubb och härjar med fel folk och från sin mamma drottningen som det nu visar sej komma från en nazistfamilj !
Nu gör nog kungafamiljen ALLT för att det ska sluta skrivas om det och tar fram det här istället….Dom är ju inte dumma eller hur !

Och journalisterna…dom bara gapar och sväjer *s*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har just hällt upp ett mycket, mycket välförtjänt glas med rödvin, ni anar inte hur välförtjänt det va Blinkar

Summerar dagen…..

  • Blev uppringd från IH på dagen och nu är det klart att den 30/8 klockan 10.00 ska jag på studiebesök på Björks Buss *whoooopppa* Sen är det ju alltså tänkt att jag ska praktisera där som trafikledare…….Det kommer bli jag som får skaka fram extrabussar i vinter när SJ strejkar som vanligt *s*     
                    -Ser sååååå fram emot det här och vet ju redan nu att jag  iaf får
                      1 Knaonbra arbetskompis i Sandra Ler 
  • Upptäckte när jag var och handlade att nåt jävla pucko backat in och repat hela min kofångare *grrrr* Blir så förbannad på fegt folk som inte lämnar en lapp och iaf ber om ursäkt Ledsen Nån borde ju dessutom ha sett när det hänt, vet ju hur jag reagerade när jag såg samma sak, jag stannade och kontrollerade att bilföraren lämnade en lapp i rutan på den han backat på,tog regnumret och gick in till kundtjänst och talade om vad jag sett, lämnade mitt telefonnummer så den berörda kunde ta kontakt med mej.

                       -Nu har jag alltså bucklor och repor lite varstans på bilen och
                         ingen av dom har JAG gjort själv *muttrar*Ledsen

  • Så har jag varit och inhandlat verktyg för mitt nästa projekt *s*
    Vad det blir är en hemlis tills den är klar Blinkar

 

 

Nu ska jag ta hand om nyllet lite, händer så otroligt mycket där när jag inte är med om dagarna….

Inga kommentarer: