lördag, november 26, 2011

jag SKA operera mina ögon och få tillbaka min syn och mitt liv :-)

 

Fick positiva besked i går på ögonkliniken Ler

hade jag haft pengar och möjlighet hade jag kunnat bli opererad då på plats *s*

Nu ska jag till banken på Måndag och förhoppningsvis så blir operationen på Torsdag 1/12.

Snacka om att det verkligen blev 2011 för mej Ler

 

Resan, ja som vanligt så oroade jag mej i onödan *s* Fast jag säger då det, vilken stress stad, man undrar ju om det finns en ända stockholmare som INTE har magsår, jag får panik bara av att vistas på centralen, för det är inte längre ett resecentrum för folk som ska till en det ena stället, nu är hela centralen ett ända jippo, det är kaffeautomatsprovning och det är Cinnect-Event, herregud halva ytan var täckt med en massa tv-spel och folk som stod och hoppa och vifta än dit än hit, att försöka ta sej från A till B är en ren cirkus *s*

Droppen kom nog när det kliver på en sån där dragspelsnisse PÅ tunnelbanan….Ehhhhh..hallå….Vem sa att jag ville sitta och lyssna på det station efter station..Hur fan är det ens möjligt att det får förekomma. hatar dessa tiggare, en sak när dom står utanför en butik, då kan du gå därifrån, men en tunnelbanevagn går man inte bara ifrån. Visst jag hade kunnat byta vagn, men hallååååå, jag betalde 72   kr för att få åka mellan centralen och globen ( 5 stationer), då ska jag inte behöva byta vagn för att slippa lyssna på sånts kit Ledsen

Så, nu fick jag va lite negativ också, det va ett tag sen *s*

Nu ska jag titta klart på Idol som jag spelat in eftersom jag jobbat 17-22 ikväll och missade det. (Sån tur man har Boxer och kan spela in) Blinkar

Imorrn blir det förfest här hemma med en massa folk och Tacos, sen fest på teddy Boys, ska bli riktigt kuuuuul  Ler