onsdag, november 30, 2011

RLE Linsbytesoperation på Globen Ögonklinik

 

Ja..I morgon är det dags, dagen med stort D, dagen då jag kommer

få en ny syn på livet, bokstavligt talat. jag är sjukt nervös, har läst igenom alla papper en extra gång och retar mej lite på att jag i princip skriver på att dom egentligen inte har nåt ansvar alls, alla upptänkliga biverkningar finns med som sånt som “kan” hända ;-(

Förmodligen så vet dom att man vid det här laget verkligen bestämt sej för att genomföra den ! Och vill verkligen vara 100% säkra på att inte bli stämda efetråt.

Nåt som jag tycker är konstigt och som jag absolut ska fråga om i morgon är att hon sa till mej att OM jag skulle behöva glasögon efter operationen så var det nåt som kliniken skulle stå  för, det hittar jag inte nånstans !

Sen står det också att om det behövs kompleterande laser efteråt, så står dom för det också, men då undrar jag ju…Hur många såna kompleteringar ingår i priset, är det bara 1 eller ?? Lite luddigt kan jag tycka..

Så är jag glad också, fick ett sånt himla gulligt mess på what up från min bästa bloggvän nicole….

Kommer bli så kul att äntligen ses. även om det bara blir för en kort stund Blinkar

 

Nu ska jag fortsätta med maten, sen ska vi åka till klubben och fika, skönt att ha nåt å göra, så jag slipper tänka på morgondagen ,-)

 

5 kommentarer:

ewa sa...

OOOOOOOOOOOOOOOO...FASEN VAD ROLIGT..träffas!!!!

Jag vill meeeeeeeeeee!!!

HA DET SÅ JÄTTEKULoch HOPPAS ALLT GÅR BRA!

GeNicole en HÅRD VARM KRAM från mig! ..Tack

raggartufsen sa...

Gissa om jag är glad att hon kommer :-)

Lär behöva lite stöd och en stor kram och jag lovar att jag ska krama henne från dej me ;-)

Nicole sa...

Vi glömde att kramas från varandra men tror inte det gör något *rodnar* ♥

Sussi!!!! Det känns som om vi känt varann hela livet :)

Fasiken att vi inte bor närmare varandra... :(

Kram!!! ♥

raggartufsen sa...

Nästa gång får Eva komma med så får vi krama henne själva ;-)

Ja, verkligen synd att vi inte bor närmare ;-(

Nicole sa...

:) ♥