måndag, mars 31, 2008

Slarvig att skriva

Gud va slarvig jag är med bloggen nu "Sorry"


Vad händer i mitt liv just nu då ?


Ja Jo, det går hyfsat med vardagsrummet, tapeterna är på plats, luckorna klara ( Väntar bara på glaset som jag var tvungen att specialbeställa) Det kommer imorgon....Hoppas verkligen att jag tagit rätt mått nu, för det är verkligen tajt för att det ska gå *puh*

Har beställt gardiner idag, tyvärr så kommer inte dom som jag ville ha förrän den 25 Maj, så jag fick ta ett par andra som reserv tills dom andra kommer, reserven kommer 10 April.


Har börjat så smått att hänga upp tavlor på väggarna, men vi tar det slow, vill inte förhasta oss och kasta upp bara för uppkastandets skull, meningen med allt det här var ju FENG SHI *s*

Det blir snyggt GRYMT snyggt





Nu ska jag övertala Micke att vi behöver en ny matta *s*

Vet exakt vilken jag vill ha *s*

Vet inte hur det gått med vikten denna vecka, det känns "Sådär" Vet ju att jag slarvade (Unnade) mej en pizza, men har bara druckit 1 flaska vin i helgen, så det kanske jämnar ut sej.

Vägning imorgon.

Skickade efter linser på nätet (Focus dailys comfort plus) Har prövat dom en vecka nu och det är klart den bästa linsen jag prövat, tyvärr så är det inte 100% synmässigt, skulle önskat att det gick att beställa 1,35-1,45. Nu har jag 1,25 på vänstra och vet att 1,50 är för mycket, då blir det suddigt på avstånd. Andra ögat 0,75 vilket känns bra.

Fortfarande måste jag ha 1,0 i glasögon när jag sitter vid datorn *grrr* Fan va jag önskar att jag hade råd att operera synen, så man slapp detta trixande hela tiden.
Cruising on !!!!

Inga kommentarer: