tisdag, april 01, 2008

-0,8 I´m the best *s*


Tänk att jag hade gått ner den här veckan också, det trodde jag faktiskt inte att jag skulle.

Har ätit pizza en dag, stekt houdiniost en dag och igår 3 korv med bröd på ikea *s*

Undrens tid är inte förbi, fast jag vet ju att det kommer att komma platåer när man står still eller kanske till o med går upp. Men inte denna vecka *ler*

 

Jag vill skaffa en bil som man kan lasta lite och börja åka på Tyskland, jag vill ha en ny dator och jag vill operera ögonen....Man hallååå, vänta lite... pengarna räcker inte till allt det där..Måste välja bort nåt *snyft*

Ibland är det jobbigt




__________________
Sammanfattning av viktresultatetStart
vikt:87,2 kg
Viktförändring sedan förra vägningen -0,8 kg
Total viktförändring hittills-6,8 kg
Dagens vikt 80,4 kg

Inga kommentarer: