tisdag, juni 15, 2010

Glad idag

Resultatet på vv idag har gjort mej så glad. Verkligen gett mej den motivationen jag behövde, ibland har det ju känts som jag vill ge upp för jag tycker att det kostar för mycket, inte bara att va med utan också att grönsaker och frukt är så dyrt.

Imorron var det ju inplanerat besök på kliniken, men jag ombokade eftersom det bara var en tid till sköterskan och jag vill ju diksutera en korrigering av vä bröst med Per. Jag har så ont när jag ligger ner pga av det hänger ner i armhålan, blir sån press på det pga tyngden. Nu fick jag ny tid i Sept !! Fan han är så fullbokad.... Vi bokade också en prel op till nov.... Så nu är det bara hoppas att jag inte får allt för mycket besvär av det...

Blev uppringd av tjejen på AF idag också, hon hade en tid till arbetspsykologen åt mej på Torsdag kl 10.30. Bara å pallra sej dit då...

Fortsättning följer:-(

Natt natt från 9,8 kg lättare raggarbrutta *s*


- Posted

Inga kommentarer: