torsdag, maj 27, 2010

Hjärnskrynklaren

Efter att ha väntat 3 månader sp hade jag äntligen tid hos hjärnskrynklaren idag.... På egen begäran ska tilläggas. Har känt mej så ur gängorna dom senaste månaderna att jag kände att jag behöver nåt. Vi bestämde att jag ska gå i samtalsterapi. Han va vettigare än nån annan sån jag träffat tidigare då alla bara vill göra det enkelt för sej och skylla allt på att pappa var periodare. Den här tyckte inte alls att mitt mående idag berodde på det :-) däremot så tyckte han när han fick höra att jag dricker varje helg borde minska ner på det och att jag hade ett uppenbart alkoholproblem !!!! Hallåååååååååååååå välkommen till verkligheten, fan alla jag känner tar sej ett glas till helgen!!!

Eftermiddan va allt annat än rolig, hade en mördande huvudvärk :-( och degade bara i soffan.

Nu ligge zingo här bredvid mej och jag har inte hunnit göracfästingkoll på honom idag så det lör väl väckas en o annan fobi i natt *s*

Natt natt


- Posted

Inga kommentarer: