tisdag, maj 04, 2010

Mötet avklarat

Gick inte så illa som jag trodde att det skulle. Både arbetsförmedlaren och min hanläggare från FK var resonabla och trevliga.

Bestämt från här är nu att jag ska träffa henne på arbetsförmedlingen på Tisdagar. Dom tog stor hänsyn till min kår och vattenträning, så den får jag fortsätta med :-)

Som jag nu fattat det så ska det efter sommaren bestämmas om jag är lämplig för att åtegå i arbete eller om det ska bli aktuellt med sjukpenning igen.

På ett sätt var det ju dåligt, hade väl kanske väntat med ett mer konkret beslut redan idag, nu är ju egentligen allt som det var innan.

Bara en stor ovisshet med andra ord :-/
Nästa möte 18 Maj !

Hade lyckats gå ner 0,4 kg också, vilket iof är skit illa sen sist, tror att det var typ 3 veckor sedan jag vägde mej sist, men det var iaf inte ett +

Tänk att det ska va så svårt att komma under 80 :-(

Inga kommentarer: