fredag, maj 21, 2010

Nyfunnen vän

Sen en tid tillbaks har jag följt Bunnys blogg, vet fan inte hur jag hamnade där, men sen första inlägget så är jag fast *s* Tjejen skriver om allt och då menar jag verkligen allt, det hon skriver och sättet hon skriver på är fullständigt fängslande...spelar ingen roll om det är ett grinigt inlägg till Apple eller ett glatt inlägg om igelkottar *s*

Tyvärr får hon en massa skit i kommentarerna så hon har spärrat dom.....Efter en tid så tyckte jag att det blev så frustrerande att inte få ge henne en positiv respons, så jag tog mod till mej och addade henne på facebook för nån dag sedan....Hon accepterade :-)
Sen dess har jag skrivit mer med henne än jag gör med alla 1800 på min vänlista *s*
hon är så lik mej i tankar och sett.....vet att jag har en halvsyster nånstans i landet, men hon hette inte Nicole *s*


Tack gumman för att du blev min vän :-)

1 kommentar:

Bunny sa...

Tack själv!!

Puss Bunny