fredag, april 08, 2011

Redigerade inlägg om Tre :-)

 

Ber om ursäkt till dom anställda på Tre som jag namngav i mina blogginlägg .wow Jag står för det jag skrev, faktum är att det var till och med medvetet, jag visste av erfarenhet sen tidigare att alla telefonbolag ( Iaf Tre & Telia ) läser sånt. Dom har spindlar och program som söker av Internet efter allt som skrivs om dom.

Jag visste alltså att bloggandet och skrivandet på deras Facebooks sida skulle ge resultat…..

Och jag vet också att killen i butiken ALDRIG ens lyft luren till den andra butiken i stan om jag inte tryckt upp mailet från Tre i nyllet på honom, han ryckte helt enkelt bara på axlarna, som om han inte kunde göra nåt åt problemet, nån förklaring på varför min beställda telefon inte kommit till just honom hade jag aldrig ens fått, så gott folk, mitt bloggande var 100% medvetet.

Men som sagt, jag ber 100 ggr om ursäkt för att jag namngav två killar på Tre. Visserligen gjorde jag bara det när jag hade positivt att skriva, så som TACK J för hjälpen osv.

Ni som läst inläggen kan se att jag redigerat dom i efterhand, jag har inte ändrat någonting i texten, endast redigerat deras namn och nu har dom bara initialer. Detta gjorde jag efter mail från Tre på Facebook och efter en kommentar från Tre i ett av mina inlägg här på bloggen. Jag respekterar deras önskan till 100% så därför har jag gjort det.

Jag tycker dock att det var synd att dom tog bort inlägget helt på Facebook, även dålig kritik är bra kritik och i just det här ärendet slutade det ju med nöjd kund, det fick jag nu aldrig chansen att tala om på deras sida på Facebook, så nu kanske folk tror att Tre tagit bort inlägget och helt enkelt inte bryr sej.

Men som sagt det gör dom, inget bolag vill att det skrivs negativt om dom, även om man som i mitt fall bara har ca 30 läsare per dag, även om nu dessa inlägg genom länkning från Bunny gjorde att jag hoppade upp till 66 läsare en av dagarna, men 60 läsare som läser negativt om ett bolag är 60 för många Blinkar

Åter igen TACK till Tre kundtjänst och Tre facebook för all hjälp jag fick och Tack för att det löste sej Ler

Ps´Ni borde verkligen gå vidare med det här och kolla upp den killen som förestår butiken på Hälla, skicka honom på charmkurs eller nåt, annars kommer ni förlora massa kunder Ledsen

 

Inga kommentarer: