tisdag, februari 09, 2010

jävla bök

*Suck* säger jag bara, håller fortfarande på med alla installationer efter formateringen....

Bara strul, idag fick jag inte photoshop att hosta igång, serienumret stämmer inte *grrrr*

Itunes trodde jag ju skulle hämta alla appar jag hämtat iom att jag loggade in med mitt speciella ituneskonto, men se icke, inte en app har jag kvar och jag som betalat för en del av dom :-(
Nu törs jag inte ens stoppa i iphonen i datorn för då synkar han väl med ett tomt itunes ? :-(

På allt det här så vart det heller inget tjohoojubel på invägningen idag, bara 0,3 kg **hummmpf*

var hos sjukgymnasten idag, fick ultraljud på knölen bak i ryggen eftersom jag har sån nackspärrsvärk :-( På måndag ska jag få börja på vattenträning, hon var snäll och gav mej 10 ggr på frikortet :-)
(Måste köpa badmössa)

Å så snöööööar det igen *suck*

Inga kommentarer: