torsdag, februari 18, 2010

Bilskatten

Kom idag och det va ju ingen höjdare "suck" har ju väntat på den i flera månader nu så det va ju ingen överraskning.... Men 2900 kr va lite mer än jag väntat mej :-(

Vattengympan va mycket jobbigare idag när anna va där och rättade till min hållning hela tiden, jag har sjukt svårt att inte svanka. Men men det är ju därför jag har problem med ryggen och går där.

Lyckades hitta mina favoritkjolar på HM idag, köpte på mej tre stycken à 49 kr styck, sånt känns skönt :-)
Det är ju synd att man inte är lite smalare för just nu är modet fullt av nitar, som ju är det snyggaste jag vet " Grrrr"

Köpte en tårta och lämnade på arsa data idag som en uppskattning för det dom hjälpte mej så jag fick minidatorn inlämnad på reparation. Utan dom hade jag förmodligen fortfarande tjafsat med supportem, sitter ju fortfarande och väntar på recoveryskivan som dom skulle skicka för typ 4 veckor sedan :-(

Jaha.... Det snöar igen "suck"

Godnatt på er hela världen

Inga kommentarer: