onsdag, mars 17, 2010

Förbannade jävla Boxer.... Vilka sabla jävla idioter. Efter över 5 år som kunder hos dom så funkar det inte längre att Micke står för abonnemanget och att det dras från mitt konto via autogiro..... Å ni ska inte tro att det är information dom skickar ut. Nä helt plötsligt ligger det en påminnelse i brevlådan med 50 kr i förseningsavgift..... Jävla puckon :-(
Som tur är så är vår bindningstid slut och vi är fria att välja vilket annat bolag vi vill



Tog också ett djupt andetag för att ringa min nya handläggare på Försäkringskassan.......Men......Som allt annat på den byrån så funkade det inte riktigt.......
FK hur tänkte ni nu.... Personen du söker är på tjänsteärende och återkommer klockan 10.00 ! En snabb titt på klockan och iaf jag kan konstatera att den är 14.51......
Om det är så min nya handläggare sköter sitt jobb så är iaf jag jävligt orolig nu

Inga kommentarer: