onsdag, mars 24, 2010

Riktigt arg och irriterad just nu :-(

Efter att ha haft en kanonhelg med Mona på besök och födelsedagsfirande med carro och hela hennes "udda" familj i Lördags så har jag idag haft en skitdag.


Det började iof med att jag blev uppringd av sjukkassan på självaste födelsedagen i Fredags, men då bad jag henne snällt att slippa det samtalet eftersom det va min födelsedag då, bestämde att hon skulle ringa mej igår 15.30. Sen har jag under helgen liksom stoppat tankarna på det samtalet under täcket..

Hon ringde idag.......Ja......Nu är det ju kört, nu är det min tur, nu är det verkligen dags, möte med arbetsförmedlingen och introduktionskurs som dom kallar det :-(

Pratade lite ekonomi med henne och det visar sej att jag i ett svep kommer att förlora 2000 kr i månaden på detta + att jag kommer att få extra kostnader för att ta mej till
(Vad det nu blir)


Alltså.....Hur fan ska jag klara det.  Jobbigt var det att bryta ihop framför Mona, hon mår ju liksom taskigt nog ändå med sin egen grej.....Nu fick hon se mej bryta ihop och lyssna på hur jag frustrerat konstaterade att det fanns inget annat alternativ än döden.....

Det är tyvärr så jag känner....Finns inget kvar för mej nu....


Dagen avslutades inte på nåt bättre sätt heller, Facebook strula, maffia funka inte alls och  meddelanden blev feltolkade,  Pga av all denna frustration bankade jag ett par slag på datorn och nu fuckar sej [Enter]knappen...............*suck*

Funderar över just en speciell sak ikväll.........Vad har man vänner till ? Har man dom endast när det passar en själv eller när man behöver nåt !

Jag har nog kommit på ikväll att det är skönast att inte ha nån.... 

Inga kommentarer: