måndag, juli 25, 2011

Vakna av en okänd mobilsignal……Kreativitetens dag :-)

 

Ha Ha….I morse blev jag väckt av en telefonsignal som jag INTE kände igen, sprang upp och trodde att den låg i Mickes shorts, men där va tomt, letade lite runt omkring dom, men när jag ingen telefon hittade så trodde jag att jag drömt *asg*

 

Va in till stan och köpte en spolarrulle och hållare till min gamla symaskin som jag inte använt på över 10 år *s*

Tro mej att jag höll på att baxna när hon talade om att den kostade 850 kr ny….
Tack o lov hade hon en begagnad som jag fick ta för 150 kr…..För en liten jäkla rulle….Helt sjukt Förvånad

Sen var jag iväg och köpte en……….. (Hemlis) Sen hem o sydde in min klänning som jag ska ha på dopet på Lördag, snacka om att det kändes konstigt att sy efter så många år *s* Men fint blev det Ler

När jag kom hem från stan så ringde det igen och jag hörde att det om från sovrummet, så fort som blixten sprang jag in och kunde lokalisera den lilla jäveln *s*
Det visade sej att i en liten plastkasse låg både mobil och nycklar (Jeanettes) HA HA…..Hon hade haft dom i påsen med gardiner som hon hade med till oss igår och sen glömt den där……..



Sen satte jag igång och skissade på ………..För att till slut sätta sista touchen på den ena dop-presenten Ler fan…Riktigt jäkla nöjd blev jag Flirt-man Nu är alla presenter klara och jag är kanonnöjd med allt och helt 100 på att Carro och Berra också kommer bli det Ler med tungan ute Skulle så gärna vilja lägga upp bilder på allt, men det kan jag ju inte före dopet *s*

Imorron har jag fullt upp på schemat igen + att jag ska hälsa på Berra på eftermiddagen *Längtar* Spelar ingen roll hur ofta jag träffar honom, jag längtar lika mycket ändå, om jag så bara åker förbi Enköping en snabbis så finns inget som stoppar mej att kika in en snabbis och bara pussa på kinden Ler
Glad att jag har så pass nära till Enköping så jag kan få umgås med lille skiten Ler
Hade jag bott i Enköping så hade INGENTING stoppat mej från att mysa med mitt barnbarn ännu oftare Ler med tungan ute Eller…..Jo kanske Carro stoppat mej, för hon skulle kanske ledsna på att jag sprang där för ofta *s*

Det är alltid nåt alldeles extra med ens egna, jag har ju haft Mickes barnbarn att mysa med förut (Och fortfarande) Men ens eget är det nåt alldeles speciellt med….Jag är världens lyckligaste mormor och jag vill verkligen få honom att känna att han är speciell för mej och världens finaste barnbarn Ler*loooove*

Jeanette hade köpt den här till sitt barn, men när hon såg att det fanns en rosa likadan så ville hon ha den istället *s* Så jag fick köpa den här billigt och alla blev glada *s*

 

Imorgon ska Mona till sjukan och träffa narkosen inför den stora operationen, tänker lite extra på henne i morgon Rött hjärta

 

Thats all

Inga kommentarer: