torsdag, juli 28, 2011

Spegel, spegel på väggen där…..

 

Har haft en alldeles kanonbra vecka Ler

I Tisdags var jag som vanligt på Berrabesök, alltid lika kul Ler

I Onsdags var vi på Mels Drive In i Fjärdhundra, snacka om häftigt. Ullis & Ted kom hem till oss, sen åkte vi upp till macken och väntade in om fler ville samåka (Hade gjort evenemang på fejjan) Blev tyvärr bara en bil till pga av att det krockade med FalunCruisiningen. Men det gjorde absolut ingenting, nu blev det mer samvaro med oss som åkte Ler

Forden fick sej en långtur och allt verkar funka *puh*

Stället är såååååå coooooolt för en som har det här intresset, absolut inte sista gången vi var där kan jag säga Ler

Ett stort garage och inne i garaget hade dom byggt upp detta häftiga :-)Cool

Utanför hade dom picknickbord och serverade hamburgare, massor av fina bilar stod parkerade. Tyvärr hann jag inte ta några kort på dom då vi hade så jäkla kul vid bordet och helt plötsligt var vi sist kvar *s*

 

 

 

På Onsdagen kom carro hit och jag följde med henne till Ikea, shiiit va stort det va, lätt att gå vilse både där inne och i parkeringshuset *s*

Jag köpte en krokodilspegel till Berra som han kan sätta på väggen och om det blir som i filmen här så kommer han att roa sej själv i timmar *s*

   

 

 

 

Idag blev det klappat o klart att vi ÅKER till RÄTTVIK och Classic Car Week med Ullis och Ted, hon har så här i sista stund lyckats fixa en stuga bara 5 km därifrån, så nu  drar vi på Fredag  5 Aug och kommer hem på Söndan 7 Aug, visserligen bara en kort tur, men dock så skönt att få komma bort med trevligt folk Ler Det är över 5 år sedan vi var där på CCW….ÅÅÅåh va kul det ska bli Blinkar

Imorgon kommer Jazze och ska vara här, hon ska ju självklart med på dopet på Lördag Ler med tungan ute

Ah…Dopet ja…..Nu får jag hejda mej *s* Törs inte tänka på hur mycket jag lagt ner på det, men det märktes på kontot idag när räkningarna skulle betalas *s* med nöd och näppe så hoppas jag att pengarna räcker till det som ska dras på autogiro *Våga fan inte räkna efter* …….
Senast idag handlade jag presentpapper för över 100-ringen, eftersom det var planerat att jag skulle slå in den ena presenten i en flyttkartong och den va ju så ful så den ville jag klä fint, men det visade sej att det skulle bli alldeles för klumpigt och skrymslande, så det fick bli en svart sopsäck med lite fina band på *asg* Så här står jag nu med 6 rullar barninspirerat presentpapper. ha ha. Berra kommer få alla sina kommande födelsedagspresenter inslagna i likadant papper i flera år framöver. he he

Tokigt det kan bli *s*

Det är ju tur att vi har semesterburken med några hundringar i, annars skulle jag aldrig komma iväg till Rättvik, men som man bäddar får man ligga och jag tycker att det är så sjukt kul att köpa saker till lillskiten *ler*

Bu blir det kojs och en ny dag imorrn. Natti Natti Sovande halvmåne

Inga kommentarer: