torsdag, mars 04, 2010

Så sur

Så sur och besviken.... Vet att jag inte borde vara det, men på nåt känns det ändå som att det gör ju INGEN nytta. Jag avstår från sååååå mycket goda grejer, kanske inte vad det gäller maten, för vi äter ju god mat, det jag lagar är gott. Utan mer allt annat, godis, fikabröd, fredagsmys och vinet. Jag är ute och promenerar 2-3ggr i veckan och jag vattentrampat minst 1 gång i veckan. Meningen är att det ska va 2 ggr, men jag har ju haft så ont att jag fått ställa in och få behandling istället.

Känns såna här dagar som att det inte gör nån nytta alls :-(

Det som retat mej mest är nog att jag verkligen lämpar, jag går ut fast det är freezing kallt o snön yr kring huvet, jag kämpar mej fram med mina stavar, jag plumsar mej fram på kostigen där det inte är plogat på hela vintern o snön står en upp till knäna. Till fan ingen nytta alls :-(


SÅ BESVIKEN




- Posted

Inga kommentarer: