måndag, mars 01, 2010

Helgen avklarad

Inte hänt så mycket alls. Var
duktig och tog mej ut på min listarundan på lördan iaf. Söndan va bara tokslö, gjorde inte ett skit.

Micke var ut och snöröjde ett par timmmar på kvälllen.

Lördag tatuerade han tre stjärnor på mej, som jag fått för mej skulle vara neonfärgade.....pucko kan ni kalla mej nu då ha ha..... Den Eva blev vit och dom andra tvoäå ska föreställa Rosa och orange, men det ser mer ut som scaryfikations allltså skuret med kniv till ett mönster. + att jag verkar vara överkänslig på neonfärgerna för jag ser inte klok ut och har börjat hålla rejäl koll på spridningen så det Inte är blodförgiftning :-)







Världens bästa katt ligger iaf här hos mej nu. Herregud jag vet verkligen inte vad jag ska ta mej till den dagen jag inte finns i hans liv
Längre ;-(

Inga kommentarer: