tisdag, maj 25, 2010

Läste ut boken

Så tråkigt när en bra bok tar slut :-(

Orkade inte gå på kår idag.

Tog en promiss på eftermiddan.

Arg och upprörd över kungabrölloppet som kommer Kosta oss skattebetalare så satans mycket pengar..... JA... Jag betalar faktiskt också skatt fast jag är sjukskriven !!!
Hörde på nyheterna idag att det skulle vara 2000 poliser och 3000 militärer i tjänst enbart för detta event.... Herregud vad kostar det ?
Kyrkan har kostat flera miljoner att fixa, fan det ör ju sjukt för helvete. Jag blir så upprörd. :-(

Denna dag borde ju för övrigt att vara den perfekta dagen att råna en bank, kan ju inte finnas några poliser kvar att rycka ut på larm nån annanstans. Undrar vilken stad jag ska ta ?
Hm.....

Imorrn ska jag masa mej iväg till vv fast jag har på känn efter helgens slarv att det kommer bli ett plus, fan bara maraboutårtan Carro hade med sej igår måste ju ha blivit minst ett kilo.

Ja ja man kan inte sluta leva bara för att man viktväktar. Måste få slarva och unna sej imellanåt :-)

Natt natt.


- Posted

Inga kommentarer: