torsdag, maj 27, 2010

Trädgårdspyssel och studsmatta

Vilken dag alltså *puh*
Det är bra när Micke är ledig för det får igång mej, annars är det lätt att jag hamnar i soffläge hela dagen...

Idag har vi fått en massa gjort i trädgården, klippt gräsmattorna, planterat blommor och rensat ogräs, så man knappt känner igen kullen.

Va en sväng till Ica Maxi och inhandlade 3 jättefina blommor :-)


















Alla ljuvliga färger i en o samma blomma :-)
Visst......dyrt.....men vackert :-)
200 Styck *puh*





Monterade ihop studsmattan som jag köpte av Bejjan....Provhoppade den i ca 5 minuter sen va jag helt slut *asg*
Kondis.....Nääää va e det *s*

Armen är fortfarande stel o konstig, kan inte lyfta den till ctrl+home, den låser sej helt :-(
Känner också att jag har nackspärr på G *surar*

Sverige kvalade inte till melodifestivalen, men jag blir inte förvånad, en stor skitlåt och en stor skitartist...Då kan det inte bli annat. Skulle ha skickat Sade istället *muttrar*

Fick papper från A.kassan idag också. Hela 320 kr om dagen får jag, men så blir det hälften av det eftersom jag har 50% varaktig sjukersättning, inte mycket men ändå bättre än 225 som är det lägsta om man inte är med i A-kassan :-)

Imorrn....Städning på schemat, sen helg :-)

Tjing Tjing

Inga kommentarer: