måndag, juni 21, 2010

Ideén på väg

Ikväll har jag packat ner mitt "spel" imorrn skickas det till Egmont Kärnan. Timingen för mitt mail va ju perfekt den här gången, dom ska om två veckor titta på nya idéer.
Nu kan jag bara hålla tummarna för att dom ska nappa :-)

Är lite nervös, med tanke på att det är den ända prototypen och att dom av princip inte skriver sekretessavtal... Men jag får ju lita på dom och skulle dom "sno" iden så har jag ju alla mail som bevis på att dom fått idén från mej :-)

Carro och Magnus kikade förbi idag med glass och jordgubbar *mums* älskar hennes spontanbesök :-)

Imorrn ska Micke och jag sätta upp förtältet på husvagnen sen ska det fotas och läggas ut annons.


Sålde elpatronen i helgen också, lite välkomna pengar till att laga bilen.

Natt natt

- Posted

Inga kommentarer: