söndag, juli 24, 2011

Cruising i Enköping och födelsedagsfirande

 

Full fart…oooh yes *s*

Fick höra att det var cruising i Enköping i går kväll, efter en notis på fejjan så blev det så att Ullis och Ted kom och hämtade upp oss och vvi åkte med dom i deras Cadillac då jag inte pallade ragga chaffis Ler

Men det här blev ju så mycket roligare än om vi åkt bara vi två i galaxien Ler

dessutom så fick jag träffa Berra en liten stund, då carro tog sej en promiss ner på stan med Magnus syrra och föräldrar. Han invigde sin sittvagn ordentligt för första gången Ler

Jag tror alldeles bestämt att det kommer bli en bilkille av honom *s*

 

När vi kom hem på natten så blev det fika och jag tror att klockan var typ 02.30 innan folket begav sej hem, hade sååå jäkla roligt och är riktigt glad att vi åkte med dom, folk som jag är övertygad om att vi kommer få en massa skoj med framöver Ler
Vi snackade om att faktiskt åka upp till Rättvik på Classic Car Week, iaf Fre-Sönd Ler
Frågan är ju bara hur man ska bo, vår husvagn är ju inte besiktad och vi har ingen dragkrok på Galaxien och man vill ju inte sitta och åka volvo Ledsen
Tält är jag för gammal och skruttig för och stugor finns inga att få tag på så här sent Ledsen

Ja Ja…Vi får väl se hur det blir …..

 

Idag har vi haft Mickes tjocka släkt här + Carro o magnus och firat Micke som fyller år idag. Vi grillade hamburgare och fikade långpannebullar Ler

Haft kanontrevligt och hade supertur med vädret också Ler

Så har jag varit på Facebook och nallat en bild på Berra igen (Ibland kan jag inte låta bli *s*

 

Också måste jag bara få klaga lite…….Jag är så förbaskat trött på att komma till Ica Maxi på Hälla på Fredagar och tvingas att köpa “gammalt” bröd…………Det var den 22 i Fredags och brödet dom hade var bakat den 19 !!!!



Jooooo Jag vet att dom fryser ner det direkt och att det “Räknas” som färskt…..men jag VILL INTE ha bröd som är 3 dagar gammalt när jag handlar på en fredag och ska ha bröder över hela helgen……På Söndagen är ju brödet för fasiken 5 dagar gammalt…..hur jäkla fräscht är det Ledsen Accepterar vi det här så har dom snart gammalt kött i hyllorna också…..Ska vi ha det så eller ???

Jag har två veckor i rad klagat, både till brödavdelningen och i kassan….Lik förbaskat så är det samma visa när man kommer in tredje fredagen Ledsen

INTE OK Djävul

 

 

Ja…..Det va allt för den här gången Ler

 

Inga kommentarer: