tisdag, oktober 12, 2010

Panik & ont i huvet

Kommer från EPM nu på morgonen, har panik, ont i huvudet och känner bara vanmakt :-(

EPM är alltså det psykologen skickade remiss till, det står för Enheten för psykologi och medicin, dom gör en utredning på hur man mår och varför man mår som man gör, sen kommer man tillsammans fram till nån slags behandling...
Min handläggare på AF rekommenderade mej att jag skulle gå på det här nu när jag fått remiss dit, hon hade bara bra erfarenheter av det.

Så...Jag pallrade mej upp 06.45 i morse trots att jag nog inte somnade förrän vid 2-halv 3, blir ju så när jag ska iväg på nåt nytt, oroar mej och kan inte sova :-(

Första bakslaget kom när jag skrev in mej i receptionen.......Det kostade pengar ?
Jag trodde inte att det kostade när man hade remiss och när det handlade om en utredning :-(
Jaaaa..Jag vet.........får nog många kommentarer på den.....

Så nu står jag här....Hur ska jag ha råd till det här ? Vart ska jag ta dom pengarna ifrån ? Vilken räkning ska jag strunta i att betala nu *suck*

Det känns som att det händer alldeles för mycket runt mej just nu, först det här, sen allt det andra med AF också, henne hade jag telefonkontakt med igår, hon ville ha svar på vilket av dom tre alternativen jag valt !

Då kändes det som jag nog ville satsa på Iris Hadar och få komma ut i nåt på en gång....Men nu...Nu är jag tillbaks i min lilla bubbla igen, hur ska jag ha råd att ta mej till det flera ggr i veckan, vart ifrån ska jag ta alla dessa pengar. Fattar inte :-(

Huvudet värker, jag går och lägger mej en stund...

3 kommentarer:

Kicki sa...

JAg lider med dej Sussi..
Jag håller tummarna för dej och jag hoppas att det löser sej till det bästa.. Det känns som om du har haft din beskärda del av jävulskap..

Kram Kram

raggartufsen sa...

Tack Kicki :-)
Det värmer med så fin om tanke.

Jag ska klara det här, om inte annat så kan ingen säga till mej sen att jag iaf inte försökt :-)

Kicki sa...

Precis... Man kan aldrig göra mer än försöka, tyvärr vill man ju oftast mer men det är inte alla gånger det funkar. Man får inse att man som människa har sina begränsningar och framför allt att kroppen har sin begräsningar. Jag har själv en whiplashskada som späddes på med ytterligare en när jag krockade 03. Jag vill mkt men nacken säger nej, som tur är så är jag egen företagre så jag kan lägga upp mitt jobb som jag vill, för annars hade det aldrig gått..