lördag, december 04, 2010

Åååååh en massa gamla goa minnen :-)

 

Mona va söt nog att skicka mej en massa gamla goa bilder idag, det är ju hon som har albumet sen jag och Anders flyttade isär Ler

Mina baby pictures 043             Mona Ulrika Madelene  1080 kg och 36 cm lång. På bilden kanske 1-2 dagar gammal.

                                                                                Mina baby pictures 053

Mina baby pictures 061Kanske nån vecka, så pass att vi fick stoppa in händerna och känna på henne Ler

                                                                                Mina baby pictures 051Föder man barn den 26 Dec i vecka 26…Ja, då får man ta julbordet till sjukhuset Ler

Mina baby pictures 073Å bästaste Mormor och Morfar…Fan va jag saknar er Ledsen

                                                            Tårar….saknar…..Äskade bästaste pappa…..         Mina baby pictures 128

Mina baby pictures 115Underbaraste mamma……saknar…….

                                                                               Å Här är jag när jag väntar Carro…..Exakt i samma vecka som carro är nu vecka 26              Mina baby pictures 049Jäklar va mycket större hon är. Ha ha ha

 

Japp, det va den nostalgitrippen det……

3 kommentarer:

.... sa...

Vad fint :) Underbara minnen!!!

raggartufsen sa...

Ja...Eller hur....Saknar Mamma o Pappa *snyft*
Men man blir så glad av bilderna, tänk att du är du idag *s*

Anonym sa...

Åh vad fint!! ღ