lördag, december 18, 2010

Fick mej en känga och känner mej jävligt stött ! :-()

 

Gick med i gruppen för Linda Gustavsson på facebook här om dagen, tycker att det är så fel och jag skrev om det för några dagar sen också, det var ju henne Mona ringde till…..

Idag kikade jag in för att se hur det har gått för henne och blev mött av detta………….Så här skrivs det på sidan Ledsen Inte menat till mej på nåt sätt då jag inte över huvud taget är inblandad i nåt skriveri alls på sidan.
Men jag tog åt mej som sjutton……Känner att det där va inte OK…..Ska jag känna mej som en fuskare bara för att jag TVINGAS försöka praktisera, har du LINDA  nån gång tänkt att alla kanske inte orkar eller kan kämpa. ALLA kanske inte kan vända sej till pressen och pressen skulle inte på nåt sätt kunna ta upp alla fall……OCH DET ÄR JU DUMT ATT  FÖRSÖKA TA EN CHANS NÄR MAN FÅR DEN……..Om jag skulle tacka NEJ till praktik så skulle jag bli utan ersättning i en hel månad medans FK utreder mitt fall. Så jag tvingades helt enkelt välja att försöka mej på praktik…Å vem vet, jag kanske kommer ut på riktigt, för det är ju så att i MITT FALL så har jag blivit sjuk i sjukdomen, dvs lider mer eller mindre av torgskräck, hatar att sättas i samma rum som andra jag inte känner, vill helst bara vistas här hemma i min egna miljö…..MEN JAG KÄMPAR……ÄR JAG EN FUSKARE FÖR DET ???????????????????????????????????????

Här kommer dialogen……..Det är alltså Linda som skriver till Nicole..

Jag vill bara avsluta det här med att JAG VET BUNNY ATT DU INTE PÅ NÅT SÄTT MENAR ATT JAG FUSKAR, JAG FATTAR ATT DU BARA DROGS MED I DET HÄR Ler

 

  • xxxxxxx   Har vart in på din blogg och läst. Det är ju helt bedrövligt hur de själva vrider på regelverket och tycker de gör rätt.

    den 14 december kl. 03:28 · Gilla
    --------------------------------

  • ZZZZZZZZZZZz Hej Linda! :) Ja... Vad ska man säga... Och folk tror att vi fuskar... Har inga ord... Hur har det gått för dig...? Kram ♥

    den 14 december kl. 03:31 · Gilla
    ------------------------------------

  •  

    XXXXXXXX    Du... Fuskarna är nog åter i arbete för länge sedan. Visst är det hemskt att strida så här fruktansvärt för en självklarhet. Min ork är så gott som borta vid det här laget. Vore det inte för Lena Phifer så skulle jag inte klarat detta, även min superkloka läkare Mats Pettersson.

    för 23 timmar sedan · Gilla
    ---------------------------------------

  •  

    ZZZZZ  Glad för Er skull! Trevlig helg ♥

☆:*´¨`*:..:*´¨`*:.☆

Sen måste jag få avsluta med att jag tycker att det är LITE konstigt att det ena dagen hausas upp i media och sen startas en grupp på Facebook, det lämnas ut kontonummer för insamling osv….men sen då……Vad hände……INGENTING….förutom att det förmodligen samlades in en o annan krona *s * å så jävla illa var det nog inte…..Bostadslös tror jag ju inte att hon blivit, hon verkar ju ha en syster som ställer upp i vått o torrt. Det finns dom som redan är bostadslösa……….och har det värre än hon……Sen säger jag verkligen INTE att det är OK av FK att det går till på det här viset, men som sagt………………………

F-låt mej om jag är KALL ikväll Ledsen

1 kommentar:

Anonym sa...

Men... Menar du hennes svar... Eller det jag skrev...

Jag tolkade inte hennes svar negativt... Eller... Nu måste jag fundera lite för jag förstår inte... :(

Kram hjärtat!! <3