söndag, december 19, 2010

Tandjäkel :-(

Tuggade av mej en halv kindtand igår, den jag använder att tugga med hela tiden Ledsen

Det va ju såååå bra tidsperiod, just när man är som rikast NOT

Som tur är så har jag ju tecknat olycksfallsförsäkring för nåt år sedan, men självrisken brukar ju vara på 1500 spänn……Exakt den summan som sitter på mitt konto ……Men sen då, mat, bensin osv för januari…..

Jag vet ju hur det här slutar, kommer inte ha råd att gå, så jag går och skjuter upp det, det slutar med inflammation och kommer kosta ännu mer Ledsen

Fy fan va jag är trött att ligga på ruinens botten, jag vill också ha råd att unna mej saker, jag vill också kunna arbeta och ha ett “Riktigt” jobb, en riktig lön, semesterersättning, julbord osv osv…..

Så kränkande att bara sitta här hemma och inte ens ha råd att gå till tandläkaren när man behöver *snyft*Gråtande ansikte

Inga kommentarer: