onsdag, juni 15, 2011

Hålla löften man ger till sej själv :-(

 

Varför ska det vara så svårt….Jag lovar betyder ju faktiskt något, men när man lovar till sej själv…..Betyder det ingenting då ??

  1. När jag separerade med X:et och träffade Micke så lovade jag mej själv att jag aldrig skulle sluta ha sex………
  2. När jag träffade Micke så lovade jag mej själv att vi aldrig skulle ha skilda sovrum, oavsett om det berodde på snarkning eller något annat……..
  3. När jag träffade Micke så lovade jag mej själv att aldrig sluta gå ut och umgås med vänner…….
  4. När jag lyckades gå ner till 68 kg så lovade jag mej själv att aldrig mer nånsin gå upp mer än till max 70 kg……
  5. När jag alla 4 ggr lyckats sluta röka, så lovade jag mej själv att aldrig börja igen…….
  6. När jag får tillbaka pengar på skatten så lovar jag mej själv att hålla i pengarna och kanske spara en slant för att kunna resa till Thailand igen……



Ja….man behöver nog inte va akademiskt påläst för att lista ut resultaten av alla dessa punkter….Eller….

  1. = *suck*…….(Intim information)……
  2. =Ja…..Han snarkar, men jag kan inte skylla bara på honom, själv hostar jag så lungorna lämnar min kropp, vill inte störa honom eftersom han ska upp tidigt på morgonen…..
  3. =Vid det här laget så vet väl alla att jag lämnar inte gärna min bubbla, att gå ut och umgås med andra än min allra innersta familj är jättejobbigt…Hatar mej själv för det Ledsen
  4. =Va ska jag säga, idag väger jag 86 och har ett ärsle som en lagårdsdörr Ledsen
  5. =Har slutat 4 ggr, det längsta uppehållet var 11 månader…..Ändå är jag tillbaks i skiten idag Ledsen
  6. =Ha Ha……va ska man säga……Ena dagen så tänker jag…Va fan…..man lever bara en gång, unna dej nåt för fasen……Nästa dag tänker jag…Attans, den där tröjan va ju faktiskt 1 dag på hotell i Thailand…….




    Varför VARFÖR ska det va så svårt att hålla löften till sej själv Ledsen



Inga kommentarer: