söndag, juni 26, 2011

Lite otippat *s*

 

Carro skickade mej en länk på Facebook  idag, en liten nalle som heter Berra *s*

När jag kikade lite på sidan son hade tips på doppresenter så fann jag lite längre ner en liten kanon som hette Isabelle *asg*
Hur otippat va inte det då, inget av namnen är ju särkilt vanligt och nu hittade jag båda på samma sida i form av gosedjur Ler

 

Helgen har varit kanon, vi hade ju som sagt en kanonmidsommar i Salbo_Hed och Sätra Brunn, med riktigt tradinonell stångresning Ler

Sen käkade vi på hos släktingar till Micke som har ett torp i Salbo-Hed.

Jazmine följde med oss hem. Sen i går va Carro med familj här och vi grillade.

Berra va i sit esse, han är ju bara för go när carro leker med honom *s*

 

 

 

 

Idag har vi slappat och gjort rent trallen, med en högtrycktvätt, jäklar vilken lyx Ler och  fan den blev som ny Ler
Skjutsade hem Jazze på kvällen och sen bara glott på tv…..

Imorgon är det dags för Iris Hadar igen. på Onsdag kommer syrran och Gibbe, dom ska ha fotbollscup i Enköping hela helgen, från Torsdag till Söndag, så syrran ska sova här.

På Torsdag ska Mona på magnetröntgen och lungröntgen, jag vet inte om jag ska med, men om hon vill det så åker jag dit.
Ja…..Som ni ser så skriver jag inte xxxx längre, Mona har bestämt sej för att gå ut med det, så jag har fått godkänt att skriva om det också och nämna hennes namn.

Min älskade dotter Mona har alltså fått cancer på livmoderhalsen och den är elakartad. Man vet inte exakt hur långt den spridit sej, men det hoppas vi få reda på efter magnetröntgen. Sen får vi veta vilken typ av behandling det blir fråga om. Vi hoppas ju som sagt att det ska gå att rädda så hon kan få barn, men det allra viktigaste är ju att den inte spridit sej och att hon kan få bli frisk.

Ett värre besked som mamma kan man nog aldrig få, man vill verkligen inte att ens barn ska drabbas av sjukdom, det finns fan inget värre Ledsen

Mer än nånsin önskar jag att hon bodde närmare oss, jag hatar att hon bor i Sthlm Ledsen

 

Så…..Det va allt för idag….