onsdag, april 16, 2008

Glömt

Totalt glömt att skriva in gårdagens vikt *sorry*
Ja jag hade ju gått upp denna vecka, men jag hade som sagt inte heller räknat med nåt annat.
+0,5 kg blev det.

Orkar inte resa mej just nu så sammanställningen får vänta till senaare.

Äntligen klar med vardagsrummet, ska ta lite bilder. Väntar dock fortfarande på gardinerna som jag så gärna vill ha, men dom kommer inte förrän 25 Maj. Så jag skaffade ett par i reserv, inte är dom vackra och inte passar det med panel i det rummet, men dom kostade bara 69 kr styck, så det får duga så länge.

I helgen ska vi ha Jazmine och då ska jag passa på att ha alla ungar på middag, så jag har städat och donat som en tok hela dagen, är helt slut och har så ont i ryggen och axlarna att jag skulle kunna skrika :-(

Skriver mer sen eller imorgon.

Cruising on !!!!

Inga kommentarer: