söndag, april 13, 2008

Helt galet



Va på 50-Årsfest igår.......Snacka om galet, hade bestämt mej innan för att ta det lugnt med både mat o flytande intag, men det gick åt skogen totalt, började med bål och snittar i väntan på att alla skulle komma och det tog ett tag och blev både det ena och det andra glaset av bålen, för att inte snacka om hur många snittar det blev, helt ärligt så tappade jag räkningen :-(

Sen kom då varmrätten, fläskfile, potatisgratäng, bearneisesås ( Fast den skippade jag )

Ett tag mådde jag dåligt av att jag ens funderarde tanken att äta nåt av det, men då blev jag arg på mej själv.....Hallååå har ju inte sagt att jag ska sluta leva bara för att jag viktväktar, så jag bestämde mej för att unna mej detta, jag har ju trots allt tappat i snitt 1 kg i veckan sen jag startade, så jag gav mej själv fria händer. Blev 2 bailys också och ett par glas rödvin.

Idag mår jag toppen och är glad att jag stängde av kalkylatorn ett tag *s*

Cruising on !!

Inga kommentarer: