tisdag, november 10, 2009

Tv-dags igen

Jaha då har det gått ett bra tag sen jag skrev här igen, det är mycket nu :-)

Fick en bra sak på nätet som kan förklara en del vad som händer *s*


JAG HADE ETT LIV, MEN SEN KOM FACEBOOK *asg*

Liiite sant är det ju ha ha.
Det är Maffia Wars, farmvill, farm Town, Pradis Island Nåt jädra kök man ska fixa med å så alla vänuppdateringar så klart he he....


Hur som helst....Nu är det dags igen. Jag är rejält taggad och naturligtvis nervös också. Tv igen, den här gången tv4+ en dokumentär om arbetet på plastikklinik. Dom filmade och intervjuade med när jag blev tatuerad i April på Akademikliniken :-)


Resultatet idag är så fanatastiskt bra att vissa dagar är jag tvärlycklig, men sen kommer det ju dagar när jag inte är det.....livet är som vanligt kan man säga *s*


Kvällen till är har jag gjort ett litet collage. ( den 5 år långa resan )


Ja Ja..jag har peppat mej iaf för både ris och ros för det vet jag ju sen förra gången att det blir av båda :-(


Cruising on !!!!

Inga kommentarer: