måndag, september 05, 2011

Det här känns så kanon ;-)

 

Nyss hemkommen från första arbetsdagen på 24-7. Så sjukt nöjd, haft en helt underbar första arbetsdag, känner verkligen att det här är nåt som passar mej i handsken, bara jag fått lära mej allt, för det är en hel del att ta in. Men som sagt, det här vara bara första dagen Blinkar

Fick börja på taxisidan eftersom Sandra sitter där nu och hon är min mentor (Jag tycker bara att det är fördel att lära mej taxi) Inte alla där kan den sidan och det är ju aldrig fel att vara mångsidig Blinkar

Ett tag blev det ganska körigt och det gäller att kunna ha många bollar i luften, vilket inte är nåt problem för mej (bara jag lär mej) *s*

Vi fick lite tid över också, då blev det lite betaped Nyah-Nyah

Alla arbetskompisarna var supertrevliga och det kanske bästa är att Sandra berättat om mej och vad jag gått igenom, dom har sett klippet från Outsiders, så ingen dömer mej som en blond bimbo med silicon Ler
Tack för det Sandra ♥

Däremot blev jag än mer än förut övertygad om att jag verkligen behöver en ögonoperation, det gäller att ha ögon i nacken hela tiden och det är lite evårt när glasögonen måste på och av hela tiden *suck*

Nu ska jag glo på Top Model som vi spelat in (boxern kommer bli min räddning nu när jag är borta på kvällarna *s*

Här har ni mitt underbara jobb och bästaste Sandra

Inga kommentarer: