måndag, juni 06, 2011

Lååååångt inlägg…

 

Nu har det varit väldigt långt mellan blogginläggen och internet överhuvud taget, snabbkollat mail och facebook i ett par dagar, men inte ens svarat och skrivit på allt…Inte ens på What´s Up….Glömde bort helt att jag fick en jättesöt nalle av Nicole, så jag tackade inte ens för den……*sorry*

Det har som sagt varit helg, lång sådan…….

Torsdag: Jeanette och Krull kom över en snabbis och visade upp nya bilen, Då passade vi på att blåsa upp Isabelles fina bassäng Ler

^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Grillfredag:

Ja…som sagt…Av nån konstig anledning så har ju Fredagskvällarna blivit Carro & Magnus *s* Så även denna Fredag…..
Häftigt som fanken var ju att när vi satt och åt på kvällen så hörde vi alla ett flygplan som vi kommenterade…..Efter en stund så började den köra runt och släppa ut sånt där vitt  i en cirkel……va satan…det bidde en smiley Ler

Satans coooooolt

 

Tråkigt med sommaren är ju alla dessa mygg……Tur det finns skydd för det *s*

Bjussar även på den här helt underbara kräkan från kräkberra *asg*

In ska ut :-)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lördag: Födelsedagsfirande i Färnebo(Mickes brorsa)….Hämtade upp Mickes mamma och tack vare henne så körde vi vilse *asg*
När vi passerade skyltarna som det stod Salbo Hed och Sätra Brunn på så sa både jag och Micke att det var dags att svänga av…..Nej Nej Nej sa hon då…..det ska stå Fläckebo på skyltarna…..så vi fortsatte och när vi kom fram till sala så förstod även hon att vi hade kört fel *asg* 

När vi kom hem så bestämde vi oss för att faktiskt ta ut Forden på en liten premiärtur…..Det va Cruising i Hallsta, så vi drog dit…. Micke körde……För första gången på 9 år satt Micke bakom ratten på en cruising *s*

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Söndag: Krull och Jeannette skulle komma och grilla på kvällen……Höll på å fixa lite i trädgården när helt plötsligt Carro & Magnus dök upp i sin nya “fräscha Cab” ha ha ha ha…….
Dom skulle shoppa lite ~i Västerås och undrade om doggisarna fick vara här under tiden Ler
Sen blev det så att dom stannade och grillade dom också Rullar runt på golvet och skrattar

 

Och dra på trissor…….Haft väldigt fint besök idag också *s* När jag skulle in och hämta nåt ( Minns inte vas) så tyckte jag det var så konstigt att jag hörde fåglarna så väl……Jo men konstigt ha ha ha ha ah…..Fin besök i gardinen hade vi……Fick till slut ut den lilla krabaten genom att helt enkelt sträcka fram handen och ta tag i den *s*

Och……..så har jag också lyckats med bedriften att kliva på en geting Sjuk Fyyyyyyy satan va ont det gjorde…..Jag skrek så jag trodde hela Irsta skulle höra…..´Precis under lilltån stack den jäveln till *muttrar*. Nu är jag svullen och röd och har bara jäkligt ont *suck*

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Två auktioner har jag vunnit i helgen också, en babysitter för 106 kr och en barnstol för 100 kr……..Asbra Ler

 

Och…….Så har det varit final i Big Brother…….Efter 106 dagar så vet jag nu inte vad jag ska titta på om kvällarna…..usch vad konstigt det kommer vara att inte ha mina polare o vardagsrummet längre *s*

Simon vann……..Det va väl OK….Fast jag hade ju sett hellre att Peter  hade vunnit …..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Skulle vilja skriva en massa om framtida storhelger….men känner att jag ska inte göra det…….då blir det bara fel Ledsen

Jaaaa….Så trevlig helg som jag haft…så glad *ler*

Men….det kan ju aldrig få vara bara en dans på rosor….självklart ska det smälla en bomb Ledsen

Inte nog med att det är firmaresor och konferenser med nya jobbet utan respektive…nu ska det va Reunion med gamla jobbet också…….när fan ska det ta slut Ledsen

Men…..jag orkar faktiskt inte gnälla och förpesta mej själv…..jag tänker bara njuta av den här helgen…….nästa dag, nästa midsommar och nästa jul tar jag en annan dag…..

 

1 kommentar:

Nicole sa...

Men hjärtat ;) Behöver inte tacka ♥