torsdag, januari 28, 2010

Besiktning

Av alla dagar på hela vintern så har man besiktning just idag, en av vinterns värsta snöovädersdagar, trafikpolisen varnar folk från att ge sej ut på vägarna.....Å då ska jag ut o åka.....helt jävla galet kan jag säga :-(

Med min tur så upptäckte jag dessutom att det var pyspunka på hö bakdäck igår och naturligtvis så kommer klimatorn att strejka just idag, så jag kommer till besiktningen utan hastighetsmätare och resten av alla mätare som är styrda av den :-(  Kan ge mej riktigt fan på att det blir så :-(   Om jag ens kommer fram pga av alla snö ;-/

Har ringt och bokat tid till min husläkare för klumpen som jag känner i halsen, riktigt jobbigt att andas och svälja speciellt på kvällarna. Med tanke på att vi har struma i släkten så vill jag kolla upp det. Ska också be honom kika på min tumme som sista veckorna värkt nå förbaskat och be om remiss till psyk, mår inget vidare just nu och dom sista veckorna har det varit riktigt illa :-(

/Tjing

Inga kommentarer: