tisdag, juni 07, 2011

I huvudet på en moderat !

Om det är så här alliansen tänker så blir jag inte förvånad om dom tycker att folk kan leva som utförsäkrade och vara i fas3

Skrämmande.......

Allt i livet som verkligen betyder något är gratis. Lyssna här!

1, Kärlek är gratis.
2, Omtanke är gratis.
3, Vänner är gratis.
4, Närhet är gratis.
5, Jobb är gratis.
6, Vård är nästan gratis i Sverige.
7, Kunskap är nästan gratis.
8, Visdom är gratis.
9, Ha åsikter är gratis.
10,Vara engagerad är gratis.
11,Gemenskap är gratis.
12,Delaktighet är gratis.
13,Att vara lycklig är gratis.
14,Utmaningar är gratis.
15,Att tänka är gratis.
16,Din egen vilja är gratis.
17,Din plats i samhället är gratis.
18,Din släkt är gratis.
19,Din tro är gratis.

Vad mer är något att ha?

Hälsningar
Roger Södervall
7 juni 2011 23:00
Skicka en kommentar


ッ✫ Raggartufsen på språng ッ✰

3 kommentarer:

Nicole sa...

Vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Eller jo, jag gråter, för om jag skrattar kan ju somliga få för sig att jag mår bra... ^^

raggartufsen sa...

Jag hakar särkilt speciellt upp mej på punkt 5. Det är gratis att arbeta......

Glömde han resekostnader, lunch och propra kläder då eller ?

Tycker han att man ska gå flera mil till jobbet, leva på luft hela dagen och gå klädd som en trasa ?

Nicole sa...

*suckar*

KRAM!! ♥