söndag, januari 03, 2010

Superdeprimrad

Jag vet inte om det är champixen som ställer till det för mej just nu, men jag är så djupt ner att jag själv blir rädd !

Mitt nya år börjar med en stor förändring på det privata planet, en förändring som jag inte vet óm jag klarar av :-(
Å nu är bilen sönder också *grrr*
I Maj blir jag utförsäkrad !

Är det ens nån idé att börja 2010 ?

Jag drar en djup suck, allt är så jobbigt just nu. Mitt vänstra bröst verkar ha halkat åt sidan och det gör jäkligt ont, cystan spökar dagligen och jag kan inte längre ligga på rygg för att det gör så ont i bröstet :-(
Har inte ens orkat ringa till kliniken och berätta hur jag känner :-(

Min kropp är helt slut, jag har så jävla ont i ryggen att 5 minuters diskning är en större plåga en maraton :-(

Jag vet verkligen inte hur jag ska få ordning på mitt liv och min kropp ? Vet att jag skulle behöva komma till ett gym o träna upp mej, men hur gör man det när man inga pengar har ?

Man tar sej dit man har råd och det är soffan ! Å där blir man sittandes, dag ut o dag in :-(

Jag vill verkligen inte ha det så här, jag orkar fan inte längre :-(
Om det fanns ett enkelt sätt.......

Inga kommentarer: