torsdag, februari 18, 2010

Ont

Kostar å ligga på top :-(
Är ju egentligen inte konstigt att man aldrig rör sej, när man får så här ont efter lite promenader och vattentrampning :-(
Idag på eftermiddan har jag haft så ont att jag varit gråtfärdig inte blev
Det bättre av att jag fick nån underlig sträckning fram i ljumsken.

Sen tappar jag fan lite sugen när man kollar på biggest looser på kanal 5 idag va det en snubbe som tappar 11 kg på EN vecka ,??????
Är det ens möjligt ????

Gick med i nätverket resurs idag, fan va deppad man blir när man läser allas historier efter nya sjukförsäkringssystemet sattes in. Som det verkar så får inte folk nån rehab under den där introduktionstiden utan det verkar handla om att var och en själv ska hitta en plats att arbetsträna på ! Vad som händer om man inte hittat nån plats har inte framkommit ännu men så mycket har jag fattat iaf att man ska tänka sej för ordentligt innan man skriver på papprena om att man är frisk och ställer sej till arbetsförmedlingens förfogande.... det är ju lät, när dom tvingar en, annars får man ju inga pengar :-(

Imorrn är det fredag och jag ska unna mej vin och eldorados tortillachips :-) har tänkt på dom sen jag gick med
I viktväktarna "s"

Natti natti

Inga kommentarer: