tisdag, februari 16, 2010

Domedagen snart här !

Jaha.......
Så kom det då.... Brevet från FK

Jag stopppar huvet i sanden och låtsas inte om att jag fått det ..... men det funkar ju inte.
Jag blir sä arg när det står att man bör gå med i a-kassan för att slippa få lägsta ersättningen som bara är 225 kr om dagen. Menför fan, för typ 8 år sedan så sa dom till mej att jag inte var berättigad till a-kassepengar efttsom jag varit sjukskriven mer än 7 år. Man borde fan anmäla dom jävlarna. Va fan ska jag leva på ? Som sagt. Jag stoppar huvet i sanden.


Vattenträning idag gick bra. Det va pensionärsligan och jag. He he.

Trampade runt i bassängen i en timme, nu kliar det på hela kroppen så jag håller fan på att bli tokig :-(

Måste skaffa nån kräm att smörja mej me.

Imorrn invägning......

Inga kommentarer: