fredag, april 23, 2010

Avsluta sitt liv ?

Ok.... Hett diskuterat ämne, speciellt i dessa utförsäkringstider..... En annan som själv drabbas av det sistnämnda har ju både en o två ggr haft en del funderingar i dom banorna. Men det finns alltid nåt som får en att låta bli. Ikväll satt jag som vanligt på fejjan och plötsligt dök det upp på min Wall.... Bye bye see you "typ" en vän som skriver så på sin Facebooksida !!! Paniken i mej går fan inte att beskriva, Speciellt inte med tanke på att jag och Micke tog fredag redan idag eftersom han jobbar i helgen. Vi hade båda druckit när jag läste det här, jag ropade på Micke och bad honom hjäpa mej att tolka texten..... Var det bara jag som misstolkade pga att jag druckit. ??? Men så va inte fallet ... Killen i fråga gick verkligen ut med en notis att han skulle ta livet av sej och här på Facebook sa han hejdå till alla!!!! Som tur va så fick jag tag på en som visste va han bodde och hon i sin tur kunde skicka dit sin snubbe som redan va ute och snurrade i bilen. Han befann sej inte långt därifrån. Tack o lov

Det hela slutade med att det visade sej att det var på allvar, Så jag ringde snuten, nu får dom ta hand om det här.... Säger bara..... Hata mej för det här... Jag vet att du har en del vårdnadsissue .... Men det skulle du tänkt på innan du gick ut och skrev på fejjan ....

Mer då....
ja fick brev från fk.... Nu rullar det igång. Fick en tid till arbetsförmedlingen 4 maj. Ang min introduktionskurs som jag tvingas gå på nu. Fattar bara inte att jag ska behöva börja innan min sjukersättning går ut ????

Orkar i sanningens namn inte Deppa ner mej pga det. Ringer min handläggare på måndag.

Jises vilken kväll det blev.

Natti natti.


- Posted

Inga kommentarer: