torsdag, april 15, 2010

Underbart väder






Nu går det undan, våren kommer med stormsteg. Idag var det så varmt i solen att jag inte pallade sitta ute "s"
Tar väl ett tag innan man vänjer sej. Tänk att kunna gå ut utan jacka. Whoohoo. Helt underbart är det.

Va på sjukgymnastiken och träffade helen igen, vi drog igenom allt igen, sittning, stå och prövade på lite gå, nu har jag ont som fan i ryggen :-(

Märker också att det blir för mycket för mej, Martin på måndagar, vv på tisdagar, Helen Onsdagar och Anna på Torsdagar, måste ändra detta, bättre då att bara ta en i veckan och låta det ta tid, än att jag ska sluta med allt.

Pratade me mormor idag också. fan i helvete va jag mår dåligt av att inte kunna hälsa på henne oftare :-(
Önskar jag hade pengar så det iaf skulle kunna bli en gång i månaden. Hon fyller 90 i sommar och kommer ju inte finnas kvar i all evighet :-(








Trist......


- Posted


Inga kommentarer: