söndag, augusti 21, 2011

Klockan är 01.30…Pip…

Sitter i soffan hemma hos Carro, bredvis mej ligger en trött hjältinna som inte orkade hålla sej vaken till slut *s*

Berra har varit hur snäll som helt, vi var ute och åkte en sväng till Mc´Donalds, då somnade han i barnstolen och vaknade lagom tills vi ätit klart Ler Sen var det full rulle ett tag Ler

Sen har allt bara flytit på, han va lite trött redan vid 21, men då ville jag inte att han skulle somna, rädd för att han skulle vakan allt för tidigt då. men till slut gav jag upp oh gjorde i ordning mjölken som Carro pumpat ur sej….men inte fan ville han sova efter det heller *s*

Till slut fick Jazmine honom att somna i rakoonvaggan som han i vanliga fall inte alls tycker om att sitta i *s* Då la vi in han i sin säng och satte på nattvakten Blinkar

Tyvärr la den av efter halva kvällen ;-(

Sen har han vaknat en gång så jag fick ta upp honom, men han somnade om ganska fort i min famn. Sen har han vaknat 2 ggr till, men då har det räckt med att jag gett honom nappen så har han somnat om direkt Ler

Så här sitter jag nu och lyssnar på ett vansinningt sövande akvarium och bara väntar på att Carro ska komma hem Blinkar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tyvärr har jag inte så mycket nytt om Mona att komma med, on ar varit på en CT-Röntgen idag, men den har vi inte fått svar på ännu. Det kommer inte lika myket vätska längre, men det kommer dock fortfarande Ledsen

Hoppas vi får lite rediga svar i morgon Ler

Tjing

Inga kommentarer: