onsdag, augusti 31, 2011

Nu kör vi :-)

 

Varit på studiebesök idag, på min nya praktikplats. Björks Buss 24-7. Där ska jag vara som trafikledare (Trafiksamordnare) Det är dit SJ ringer när deras tåg av nån anledning står för att få fram ersättningsbussar. jag ska börja på dagtid, men på sikt är det tänkt att jag ska få jobb på natten Ler

Känns så jävla bra. Sandra som redan jobbar där ska vara min mentor och jag VET att vi kommer få så jävla kul, jag börjar på Måndag och då är passet 15.00-20.00.

Fy fan va jag längtar Blinkar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Den här veckan har ju inte blivit av att jag träffat Berra eftersom jag varit sjuk, meningen är att jag ska åka dit imorgon istället, men när Micke kom hem så sa han att jag hade feber ;-(. Får ta tempen imorgon när jag vaknar. Känner mej piggare, men snorar och hostar ju fortfarande och jag vill ju verkligen inte smitta Berra eller Carro. Så…..ja vi får se hur det blir…..

Fan, jag längtar så efter honom juuuuu *snyft*

Inga kommentarer: