tisdag, december 13, 2011

Ny Blogg !

 

Nu orkar jag inte mer, jag har mått så bra dom senaste månaderna och jag orkar inte låta “vissa” människor dra ner mej till nåt svart hål…Jag tänker inte låta det hända.

Har nu hört att en viss person åter igen varit här och snokat och som vanligt förvridit det jag skrivit till sin egen fördel och min nackdel !

Jag älskar Blogger och hade mer än gärna fortsatt blogga här, men eftersom man inte kan spärra vissa personer eller ha lösentodsskyddade inlägg så känner jag att jag iaf för just nu tvingas flytta bloggen.

Den här kommer att ligga kvar, jag vill som sagt inte göra mej av med den, men vad som händer med den i framtiden får vi se.

Kanske kommer det nåt enstaka inlägg, vem vet Blinkar

Iaf så har jag som sagt nu ny adress och ni som ska ha lösenordet kommer att få det och om jag glömt er så maila gärna på sussionline @ telia . com

OBSERVERA mellanslaget i mailen !!!!!

Eller skicka ett PM på facebook

Den nya adressen är http://raggartufsen.wordpress.com/

 

Seee Youuuuuuuu ♥♥♥

Inga kommentarer: