fredag, september 23, 2011

Öga mot Öga…Ha Ha Ha…..

xxxx skriver……

    • bättre om man kom hem och sa öga för öga istället men å andra sidan vad hjälper det när man inte lyssnar känner empati eller har förståelse för andra...nada...blås ut stormen istället……..

Men hallå, varför kommer du inte hit då, mej skickar du mail till på facebook. Du var här för ett par veckor sedan och hämtade grejer, minns du det, då var du minsann så jävla trevlig och inställsam……. eller varför tar du det inte själv öga mot öga med Carro…..Du påstår att du försökt få tag på henne per telefon, men inte lyckats. Så därför skickar du “uppsägningen” via sms….men daaaaaa, hon va hem till er och grillade för 14 dagar sen, var det dumt å säga det till henne då…öga mot öga ??

Tick tack Tick Tack…..iden går, ännu ingen ursäkt……..Imorrn händet det grejer här på bloggen……

 

5 kommentarer:

Elin sa...

hon(R.K-R) verkar ju inte frisk på en fläck!

ewa sa...

Som jag sa..STÅ PÅ DIG! Såna där "fegisar" behöver fejsa sitt ansvar och inte sprida sin skit omkring sig!

Rätt skönt att göra klart såna där grejer. Fan..stackars Carro.det är ju så jäkla tråkigt att tvingas på såna där "bihang" till människor man vill leva tillsammans med!

Det är lika bra att göra slut med såna svärmödrar och dom får helt skylla sig själva om dom inte bättre förstår!

Jsg håller på Er jag!

raggartufsen sa...

Nej, det fattas en hel del i det huvet vill jag lova. jag förstår inte ens hur man kan vilja vara ovän med sin mans barn :-(

Vad blir det för släktträffar liksom :-(

Och en sak till...Om jag ens skulel drömma om att sitta och nämna Mickes barn negativt på Facebook så hade jag fått packa min väska IGÅR !

Man gör bara inte så..Eller, jo kanske om man är 14 och inte torr bakom öronen ännu, men människan fyller ju för fasiken 50 !

ewa sa...

I vår familj har vi ju 4 vuxna barn..dock inga gemensamma. Dessutom har de sambos. Sen har jag mina "extrabarn" som är romer och som också ingår i vår familj... totalt 11 ungar :O + 3 barnbarn..så det är rörigt men roligt på våra familjesammankomster..och trångt:)

Det är ju relationer som är så viktiga att de funkar och det är roligt att få dela deras liv.

Jag ser verkligen inte poängen med att bli "osams" med någon av dessa 11 individer.

Jag tycker det skulle vara katastrof att inte hade bra relationer med hela gänget. Alla är ju väldigt olika men Alla ingår ju i familjen och vi är ju vuxna och kan prata om man har synpunkter på ngt. För alla tycker inte lika hela tiden.

Det är roligt att umgås i hela den stora "taikon" familjen!

Kram på Dig på Lördagen

raggartufsen sa...

Eller hur Ewa. släkt familj och vänner är det bästa vi har. varför kriga med dom. och som sagt.....ens egen mans barn ???

Huaaaa :-(