onsdag, april 07, 2010

Kliniken imorrn

Imorrn är det dags för tuttknoppar och pigmentering :-)

Men förberedelserna har inte varit lätta, självklart ska bilens mätare ge upp så här dagen innan, så jag törs fan inte ta Chryslern :-(

Så kvällen har ägnats åt att lösa transporten dit och efter 3 timmars strul ångest och vånda så har jag äntligen lyckats boka tågbiljett. Självklart så gick det inte att boka sittplats, så nu ska man oroa sej för att hitta rätta vagnen för obokade sittplatser :-(

Kommer ju tyvärr inte att bli nåt besök hos mormor eller Mona :-(
Märker att jag behöver komma ut och öva på att leva i samhället, funkar inte att bara hitta mellan hyllorna på Ica maxi. !

Viktväktarna idag gick som förväntat.... Inte alls, efter påskens slarv hade jag ökat 0,5 kg. Vilket i sej inte är helt farligt med tanke på hur jag fuskat, senast igår åt jag en kebabtallrik. Men jag fick iaf mitt efterlängtade måttbandet :-)


En liten rolig sak iaf. Micke och jag köpte in oss på varsin andel V65 och V75 i helgen à 100 kr var.... Plockade ut varsin nätt vinst på 1100 kr idag :-)
Sånt gillas mycket "s"

Såg också i tidningen idag att man inte får köra med vinterdäck efter 16 april !!!! Har ju alltid varit sista april å det finns inte ens några till chryslern :-(
Nu blir det panik att hitta beg.


Micke fick besked från praktiken idag att han får fortsatt anställning, men bara på halvtid, men som det verkade så var det 2 dagar i veckan och varannan helg. Bättre det än att åka varje dag för några timmar ;-)
Men så fort säsongen börjar inom parkerna så får han ju heltid nere hos dom. Så då får han väl säga upp sej från praktiken då, om dom inte plockar fram ett bra chema till honom där.

På lördag ska Micke ha jazz över dagen, då ska vi kanske gå och se draktränaren 3D. Ska bli spännande.

Nä nu måste jag trycka i mej två stilnoct så jag somnar direkt. Ska upp klockan 06.00.

- Posted

Inga kommentarer: