torsdag, april 08, 2010

Stilnoctbrist


Upptäckte just att jag bara har 4 stilnoctbrist kvar och får inte hämta nya förrän den 16. Panik... Panik.... Får ringa till doktorn imorrn och be honom skriva nya och förklara att jag mått så dåligt sista tiden pga av utförsäkringen som är i antågande :-(
+ den där extra jävla paniken jag hade igår kväll.

Vilken.... By the way visade sej vara jävligt obefogad, allt gick så jäkla smidigt så jag fattar knappt att jag varit i Sthlm idag "s"


Resultatet av dagens besök är väl så där, jag vill nog fan ha lite mera knoppar, men formen på brösten ändrade sej lite iom fyllningen. Tatueringen blev ju som vanligt väldigt stark i färgen, men det bleknar ju efter redan nån dag.
Vi diskuterade även att det vä bröstet tynger ner väldigt mycket och hör ont när jag ligger på rygg, det kan man fixa till genom att sy nån ficka, men då blir det ännu mera ärr och just nu vet jag fan inte om jag vill det. Får fundera på för/nackdelar där. Jag vill ju inte ha ont heller :-(


Nu dags att försöka sova utan stilnoctbrist så jag spar dom till nån kväll när jag inte klivit upp så tidigt och behöver dom mer.

Natti natti.

- Posted

Inga kommentarer: