söndag, april 11, 2010

Lööördag







Wow... Idag har jag vart på min första 3D film, vi tog jazz med oss och såg draktränaren, satan i gatan va kul det va, trodde inte riktigt innan att det skulle va det, hade trott att det skulle va lite uppskrivet, men det var det verkligen inte. Det kom drakar flygande rakt emot en och om man hade velat fånga en så hade man kunnat det :-)

Och jag kan säga att det var fan första gången sen familjen tog jazz som Jag rört mej på stan me henne utan att behöva känna att hon inte platsar in :-) det är så underbart att Jeanette börjar få ha henne lite mer och att det ser ut som att hon får tillbaka henne "smile"

Å Mona!!!!! Hon mår så bra :-) läser bara en massa positivt på hennes Facebook, jag har blivit helt tillfreds med hur det ligger till nu och jag kan säga att just nu skiter jag i vart hennes kille kommer från, hon är lycklig, hon mår bra och det är huvudsaken. Fan va glad jag är för henne :-)

Jag är också glad för Carro. Hon berättade nåt för mej som jag blev sjukt glad att höra :-)


Herre jävlar ni som läser min blogg har nog fan aldrig sett så många smilisar på en och samma dag. Ha ha ha. Helt jävla underbart är det :-)


- Posted

Inga kommentarer: