söndag, mars 27, 2011

Helgsummering !

 

Jaha…den här helgen gick den också, som jag skrev så fick vi oväntat och oplanerat besök av Jazze…….Även om det  nu var en tragisk anledning så är det alltid lika kul när hon är här Ler

Hennes lilla syster fick ju åka in akut med feberkramper Ledsen nu vet vi lite mer, hon är fortfarande kvar på sjukhuset, febertopparna går upp o ner, det är nåt prov dom inte är nöjda med och dom har en vakare på rummet hela tiden fastän både mamman o pappan är där……Just det gör mej lite rädd Besviken 

Idag var vi aif och hälsade på Carro i Enköping så Jazze fick träffa bebis o vovvarna, hon är ju så förtjust i chocko, tjatar hela tiden om att han ska följa oss hem Ler

Sen i eftermiddags blev Jazze hämtad, hon ska ju sova hemma inatt. Jeanette är kvar på sjukan med liten skrutt och krull sover hemma med Jazze…på Tisdag åker hon med skolan till Holland Ler

Sen kom Mickes brorsa Toni & Ulla och deras barnbarn och fikade.

Efter det har vi kollat på tv och käkat…..För en gångs skull så åkte den jag ville ut ut B.B Ler Bye Bye Roza……YWBM…….You Want Be Missed…..Ha Ha Ha…..

2 kommentarer:

.... sa...

Holland???? Jag skulle då inte låta min dotter åka på skolresa till Holland. Över min döda kropp. Hur gammal är hon? Kan hon ens flytande engelska? Tänker skolan inte på allt skit som finns där? Droger, prostitution, sexhandel, vapen.mm.mm. På min tid åkte vi på klassresa till grönalund!!!

raggartufsen sa...

Det beror ju på lite vart i landet man åker gummna, tror ju inte direkt att dom är i horkvareteren *s*

Hon är ju 11 nu och hon är jätteduktig på engelska :-)

Det går nog alldeles bra :-)