fredag, mars 21, 2008

Har man inte jobb.....så skaffar....

Ja herregud.....Feng Chi. Eller hur det stavas *s* Nu ska det rensas, jag har fått nog *s*

Har nu ett tag fått för mej att jag vill göra om i vardagsrummet och efter att jag skaffade platt-tv:n så har ideérna flödat och en önskan om ren stil har blivit överhängande. Nu ska allt byggas in i väggen, dvd, boxern och tv-spelen. Rent och snyggt ska det bli.


Har ju också en önskan om att vissa saker inte ska komma upp igen *flinar*

Igår satte jag igång och tog ner alla tavlor och rensade väggarna. Idag ska jag skaffa kartonger till allt skört som står i vitrinskåpen. Sen är det bara att sätta igång och riva tapeter och spackla.*puh*

Har man inte jobb så skaffar man sej





Snyggt med alla sladdar och apparater...Näääe




Så gräsligt fula gardiner :-(





Plåttrigt och en satans ful gammal klocka,
den vill jag inte ha upp igen.






Vart man än tittar idag så är det rörigt,
inte undra på att man inte orkar damma och
hålla topp trim rent och snyggt.....
Men nu ska det bli ändring på den saken *ler*








Positivt är ju också att jag kommer få en attans massa motionspoints att gotta mej i till helgen.

Inga kommentarer: