torsdag, mars 27, 2008

Hjärnsläpp

Alltså, igår hade jag totalt hjärnsläpp, kom mej inte för nånting känns det som, varenda liten tapetbit blev till ett helt världskrig, inget passade och allt blev fel :-(

Har ju bara småjusteringarna kvar kring luckorna nu och dom är inte lätta kan jag säga *puh*

Allt blev fel, gångjärn och glasrutor som jag mätt upp innan skulle bli så bra, passade inte....Ja man kan säga att projektet stannade upp litegrann, men å andra sidan så behövde jag väl kanske en vilodag också, har ju kört som ett djur sen i Fredags.

Unnade mej en ½ pizza på kvällen :-)

Idag tar jag nya tag, ska in till Ikea och lämna tillbaks ljusrampen som jag köpte " Som jag hade tänkt ha bakom tavlan" Köpte fel, dessutom så funkade den inte. Men det gjorde inget för jag insåg att den kommer förmodligen inte att ge mej den effekten jag ville ha.

Sen ska jag leta efter gångjärn, eller kanske ta med mej glasskovorna till glasmästaren och se om han kan kapa dom så att dom passar, då passar det ju med dom gamla gångärnen också *ler*

________________________________________

Lycka är när mannen kommer upp bakifrån och klämmer på rumpan och konstaterar .....Min rumpa håller på att försvinna !
*yeeah*

Inga kommentarer: